Befektetőket keresünk!

Készek vagyunk megépíteni ezeket a buszokat, és nyereségesen működtetni őket akár a világ összes nagyvárosában.

 

Ha van befektetésre szánt pénze, és lát az ötletünkben fantáziát – vegye fel velünk a kapcsolatot a bővebb információért.

 

Várható bevételek

 

 

A szabadalom, licensz eladó

Hungary - P1600197

EP - EP3313693

China - CN107735282A

 

     Pénzügyi Terv részletes - pdf. : Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

   Üzleti Terv - pdf. :Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

 


 

Eredményeink

 

Piackutatás -


Véleményünk szerint a legpontosabb validálás a valós beszélgetés, ezért járó kelő embereket kérdeztünk meg két helyszínen. Budapest egyik legnagyobb gyógyfürdője előtt az utcán, valamint a Hungaroringen a Magyar nagydíj F1 futamon. Az eredmény felülmúlta a várakozásainkat. Részletes dokumentáció az Üzleti Tervben.


Modellezés -

 

Készítettünk egy kicsinyített 1:12 méretarányú élethű modellt. A modell kizárólag a medencét, a mozgató és működtető egységeket, a víz feltöltő és tároló egységeket, üléseket, a víz áramlás és lengésszabályzó egységet, a vezérlő egységet, és a tápegységeket tartalmazza.
Továbbá készítettünk egy tárgyasztalt egy mozgatható kerettel, amelyre felépítettük a busz medence részét az előzőekben említett egységekkel.


Teszt -

 

A komplett mozgatható modellegységet beszereltük egy mikrobusz utasterébe. Felszereltünk világító eszközöket és kamerákat. A filmfelvétel mellett adatokat nyertünk a központi vezérlő egység jeladóiból, a gépjárműben elhelyezett dőlés és gyorsulás-lassulás jeladókból, a lézeres dőlés jelzőből, továbbá ellenőrzés okán a gépjárműben külön egységként felszerelt jeladókból, valamint a gépjármű műszereiből. A teszt folyamán különböző gyorsulásnak – lassulásnak tettük ki a szerkezetet. Teszteltük kanyarban végrehajtott gyorsítások és lassítások közben. Teszteltük vészfékezés közben. A tesztekről készült felvételeket és adatokat kiértékeltük, és folyamatosan kijavítottuk a mechanikai, elektronikai és program hibákat.

 

Szabadalom -

 

Szabadalmi bejelentést nyújtottunk be Magyarországon, az EPO-nál, a SIPO-nál. Magyar szabadalom 2019.05.04 - HU230938, Európai Szabadalom 2020.04.09 - EP3313693, és a Kínai 2021.02.19 - CN107735282A


Következő lépcső -


Az élethű prototípus gyártása előtt állunk. Befektetőt, befektetőket keresünk.

 

Gyakran ismételt kérdések

 

Hol fogjátok kínálni a városnéző busz szolgáltatásait?

A nagy idegen forgalmat bonyolító nagyvárosokban üzemeltetjük az AquaticFunBus-t. Piackutatásunk szerint egy Budapest szintű nagyváros 5-7 busz folyamatos működését teszi lehetővé. A kisebb városokban, megyeszékhelyekre gondolok, 1-1 kis busz működése nyereségesen megvalósítható.

Mi a profilotok? Az AquaticFunBus gyártása, vagy üzemeltetése?

A fő profil az üzemeltetés. Ebből származik a fő bevétel. Azonban a terjeszkedés során szeretnénk mi gyártani az összes országban üzemelő buszokat. Nyilván ez is bevételt fog majd generálni.

Milyen járművekkel végzitek a szolgáltatást?

Két fő típust szeretnénk építeni. A MINIbuszon 10 fő utazhat amiből 4 fő medencében és 6 fő ruhában. A NAGYbuszon 28 fő utazhat amiből 16 fő a medencében és 12 fő ruhában. Gyakran szeretnénk új modellekkel kirukkolni, de mindig ez a két alaptípus fog megjelenni.

Franchise vagy saját hálózatban üzemeltetnétek?

Saját hálózatot szeretnénk kiépíteni az egész világon. Természetesen azokban az országokban ahol nincs szabadalmi lefedettségünk, csak az évek folyamán szerzett verseny előnyünkre építhetünk e-téren, és persze nyilván szóba jöhet ezekben az országokban a franchise.

A prototípus képes bevételt termelni?

Igen. Abban a pillanatban amikor elkészül a prototípus, elkezdjük a szolgáltatást.

Miből származik a bevétel?

A bevétel az utasok jegyáraiból származik.

Mikor, az év mely időszakában működtök?

Terveink szerint az év minden napján közlekedne a városnéző busz. Úgy alakítanánk ki a járművet, hogy akár télen is, forró vízben ülve, használható lenne. A ki és beszállás egy fűtött csarnokban történne, ahol a kiszolgáló helységek is magas színvonalon rendelkezésre állnak. Az AquaticFunBus be tud állni a csarnokba, így fedett száraz és meleg körülmények között történik az utascsere.

A piaci környezetben vannak versenytársak?

Városnéző buszt üzemeltető cégek versenytársak, de mivel szabadalom védi a berendezésünket és a szolgáltatást, ezért ez a szegmens csak a mienk.

Mennyi időbe telik az előkészítési folyamat az indulásig?

Nagy vonalakban a konkrét jármű átalakítási tervek, maga a jármű átalakítása, és az engedélyezési eljárások azok a lépcsőfokok aminek az idejét számításba vehetjük, ezután kezdődhet a szolgáltatás. Ez az idő nyilván sok tényezőtől függ, kb. 5-8 hónap.

Mi az értékesítési, és marketing stratégiátok?

Az induláshoz, és az első időszakban mindenképen nagy média kampányt kell folytatnunk szakember bevonásával. A későbbiekben reményeink szerint a szolgáltatás saját magát fogja reklámozni, tekintve hogy minden buszunkon wifi elérhetőség lesz. (közösségi oldalak)

Ha egy család, vagy baráti társaság szeretne veletek utazni, de nem mindenki fürdene, hogyan tudnak együtt szórakozni?

Ha tegyük fel egy családból csak a fiatalok ülnek a medencébe akkor a család többi tagja felöltözve velük utazhat az emeleti üléseken. Úgy szervezzük, hogy a családok, barátok együtt szórakozhatnak.

Mennyibe kerül a jegy?

A medencébe utazóknak 15.000Ft, a ruhába utazóknak 5.000Ft.

Mennyi tőkével lehet társulni a vállalkozásba, és milyen jogokat szerezhet egy társult tag?

Jelenleg a prototípus megépítéséhez, és a szolgáltatás beindításához keresünk befektetőket. Amikor elegendő tőke összegyűlik, befejezzük a tag felvételt. Elindítjuk a vállalkozást és a továbbiakban a nyereségből fogunk fejleszteni, esetleg tőkeemeléssel folytatjuk. Erről az igazgató tanács dönt. A társul tagok, befektetők jogait, szavazati jogait szerződésben rögzítjük.

Miért nem megy ki a víz a medencéből menet közben?

Egy különleges technikai megoldást találtunk ki, ezért fékezéskor – gyorsításkor, vagy kanyarban a víz szintje állandó marad. Sokat teszteltük, és jól működik. A Modellezés menüben bővebb választ olvashatsz.